10. 8. 2015

Yellow dress


Přátelé jsou od toho ať si pomáhají. A tak dnes píšu článek za Nell, neboť jsme nejlepší kamarádky. Ano i taková pomoc je někdy třeba! (Blogerky budou vědět, není nic horšího než napsat článek a nevědět o čem). Osobně jsem měla vždycky takovou vizi, že budu dělat blog a budu psát tak úžasně vtipné články jako Carrie v Sexu ve městě. Ok, po pár letech jsem zjistila, že to není tak lehké jak jsem si to představovala. Dost často zvítězí výmluvy a lenost. A to může být problém prakticky ve všem, čeho se snažíme dosáhnout. Takže teď něco z mého života - moje rozkošnické užívání si života se zase zvrhlo v praktické nicnedělání a pdf s cviky od Kayly už leží pod vrstvou prachu. Avšak po návštěvě Zary a nedopnutí mé běžné velikosti kalhot jsem se vyloženě "nasrala" a rozhodla se, že udělám mé lenosti přítrž. Postupně se snažím naučit dobře jíst a pravidelně se hýbat. A je to skvělý pocit!:) Mám na svém seznamu tolik věcí, co chci teď přes prázdniny stihnout a naučit se. Ale pomalu ale jistě na tom pracuju :) Takže připomenutí pro nás všechny - zvednout zadky a makat na svých snech!

P.S: Tyhle šaty Nell ulovila toho léto v Zaře ve slevách a já, přestože nejsem největší fanoušek barev, si je naprosto zamilovala! Léto je hned veselejší :) Takže doufám, že si ty fotky užijete tak moc jako já!:)







Dress - Zara
Shoes - Zara
Bag - Mango
Layla (Nell)

5 komentářů:

  1. Nádherné šaty :) taky jsem si je v Zaře zkoušela a teď lituju, že jsem si je nevzala :/

    OdpovědětVymazat
  2. Šaty ti děsně seknou a zvolila jsi na focení skvělý prostředí :)

    OdpovědětVymazat
  3. to sú naozaj nádherné žlté šatičky a tak neskutočne ti pristanú! no úchvatné! :).

    kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat