26. 8. 2015

Lace-up dress


Krásné úterý Vám všem! S naší bandou už jsem se vrátili z Chorvatska, které bylo tak skvělé, jako snad každý rok. Ti z Vás, kdo nás sledují na Instagramu  už asi ví, že jsme byly v úžasném Šibeniku, Splitu a Trogiru. Každým rokem mě Chorvatsko přesvědčuje o tom, že stojí za to jej navštívit znovu a znovu. Šibenik, Trogir i Split jsou nádherná stará města, s nádhernými budovami, kostely a malebnými uličkami. Ve Splitu jsme dokonce našli i neskutečně nádherný a stylový bar a to hned vedle městské galerie. A musím uznat, že se nic nevyrovná tomu, si po prochozeném dni dát Aperol spritz a smát se blbým vtipům svých kamarádů. Na tuhle dovolenou se každoročně těšíme snad celý rok a hned co jsme se vrátili domů, už se zase těšíme až tam spolu všichni příští rok zase pojedeme! 
Ale teď trochu k outfitu. Znáte tu lásku na první pohled. Ano je nedostupná, ano je naprosto nádherná, ano strašně ji chcete. No takže jsem se zamilovala a za tyhle nádherné šaty z Calzedonie jsem vyplácla hříšný peníz. Vyplývá z toho, že jsem je nosila na pláž snad každý den a snažím se je intenzivně zakomponovat i do normálních outfitů(ano, jde to!). Protože je miluju!
Na první fotce jsme se snažily vymyslet něco ve stylu For love&lemons, ale nakonec to dopadlo spíš jako cikánská mamá. Ale nakonec, proč ne! Hodně výrazné šperky, zlato, černá krajka, to je to co mě tohle léto baví :) 







 Layla

6 komentářů:

  1. Naprosto úžasný fotky! Jsi krásná slečna a máš skvělou postavu, vážně palec nahoru :) S článkem přijdete jednou za čas, ale vždycky je to naprostá pecka.

    OdpovědětVymazat
  2. Dneska je středa ty cigano!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D "ty cigano" :D :D umřela jsem! :D :D :D :D

      Vymazat
  3. první fotka mega !

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. vypada to skvele;) krasne fotky:)

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovědětVymazat