2. 6. 2015

Úsměv prosím!

Dneska jsme vyrazily s Kájou z franchemeetsfashion fotit :) Ostrava je malá, takže by v tom byl čert abychom se odněkud neznaly. A myslím, že naše spolupráce je více než vydařená! Jsem docela překvapená jak se tady na těch fotkách křením, ale pro změnu to není špatné, řekla bych :D Takže se směju. Jo a to není úplně tak, že bych se neměla čemu smát. Během focení nás přepadl štáb s kamerou. A tak jsme se vyfotili. A tak jsou teď u mě na blogu. Takže pozdravte pány kameramany!

Jinak mám nové botky! Krásné, úžasné a úspěšně ulovené na online stránkách H&M! Jakoby těch nástrah pro nás shopaholiky nebylo dost...










Layla

6 komentářů:

  1. Hezký jednoduchý outfit!! Super botky!

    OdpovědětVymazat
  2. Super outfit, jednoduchý, ale naprostá pecka. Kloboukem jsi to skvěle doladila, dodává tomu vážně na zajímavosti. Kra%Tásky jsou taky supr, světlý se mi s černou hrozně líbí. Navíc ta tvoje postava, to budu obdivovat vždycky. A mimochodem krásný fotky! Hrozně se mi líbí, jaký místo jste na focení vybraly.
    HollyChicc

    OdpovědětVymazat
  3. V jednoduchosti je krása, moc hezký outfit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadáš úžasně!! :) No a boty jsou pecka, přesně takové bych taky potřebovala :D :P

    OdpovědětVymazat