1. 5. 2015

Magnolia


Krásný prvo májový večer! Musím uznat, nikdy mě nepřestane překvapovat kolik různých lidí ví o tom, že vedu tento blog. A pokaždé mě to neskutečně potěší! Takže děkuji Vám všem, kteří se zajímáte o to, co dělám :) Doufám, že Vám to dělá aspoň takovou radost, jako mě :) Každopádně, možná jste si všimli boho mánie, která teď propukla (jako epidemii u každého trendu považuju to, když jím New Yorker zaplaví své obchody, což se ještě naštěstí nestalo), nebo si jí minimálně velice brzy všimnete. Komu se tento styl zalíbil tak jako mě, určitě by měl navštívit Bershku, která přišla s novou nádhernou kolekcí v tomto duchu. Sama jsem dneska odešla s jedním dokonalým kouskem! (Přítel mě okamžitě odhadl a konstatoval, že "to" ze sebe celé léto nesundám. Nebudu lhát, nejspíš měl pravdu...:D) Taky holky z Czech Chicks prodávají ve svém internetovém obchodě super boho kousky, takže i tam se určitě podívejte :) Doporučuju ale jako s každým trendem... Udělejte si to po svém :) Já si utíkám užívat zbytek večera a doufám, že Vy uděláte to samé*

Good first-may evening! I have to say, I am always surprised by how many different people know about our blog. And I am delighted every damn time! So, I would like to thank to all of you, who read what I write and look at my pics. Anyway, you might noticed boho mania or soon, you will. Whoever would like to have some boho piece this season should totally go to Bershka. They came with breath taking boho collection. Soon you will see that I also had a succesful hunt :P But don't forget, like with every ongoing trend... Wear it in your own way :) Well, now I'll continue with enjoying this beautiful evening, I hope that you will also!







Layla

5 komentářů:

  1. Ta sukně je super! Oridinální kousek a vypadá skvěle. Boty už jsem tu obdivovala v minulém článku, asi se po nih budu muset podívat, vypadají vážně moc hezky.
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. krásné fotky :-)

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera, moc ti to sluší! Můžu se zeptat, ta sukně je z Bershky? A ještě jeden dotaz - čím fotíte? Děkuju moc! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc :) Sukně je Zary, ale v Bershce mají téměř totožnou, liší se pouze strukturou látky :) Fotíme Nikonem D5100 s objetivem Nikkor 35mm f/1,8 AF-S :)

      Vymazat