18. 5. 2015

long hair don't care



Délka vlasů - to je věda. Ženy s krátkými vlasy často touží po dlouhé hřívě, naopak ženy s dlouhými vlasy mnohdy zoufají nad tím, že dlouhé vlasy je vlastně omezují, bolí je z nich hlava a to nemluvím o péči, kterou dlouhé vlasy vyžadují. Já jsem od svých třinácti let toužila po dlouhých vlasech "po zadek". Proto jsem se přestala stříhat a chodila jen na pravidelné zarovnávání konečků (v té době jsem je měla pod ramena). O 7 let později jsem se konečně dočkala své vytoužené délky (spolužačce za tu dobu dorostly vlasy "po zadek" dvakrát... nesmím si ale zoufat, dočkala jsem se) :D Momentálně se taky potýkám se starostmi jako je neustale zacuchávání, ale za krátké bych je asi nevyměnila. A co vy? Nechali jste se v poslední době zlákat trendem radikálního zkracování?







9 komentářů:

  1. Krásný outfit, bílou barvu miluji a tobě moc sluší :)

    Zaměřeno na: Astor

    OdpovědětVymazat
  2. Máš krásný vlásky:) a vím o čem mluvíš, já zkrátila před trendem, ale ne radikálně, jen po lopatky, ale po celým životě vlasů dejme tomu po pás to byla i tak změna. Ale bylo to potřeba.

    OdpovědětVymazat
  3. Já byla trošku donucena vlastní blbostí. Měla jsem celkem dlouhé vlasy, asi do půli zad, černě podbarrvené. A pak jsem přišla s nápadem, že to chci obarvit na svojí blonďatou. 3 měsíce jsem měla zrzavé zničené vlasy, pak jsem si je chtíc nechtíc začala sama zastřihávat a skoro po roce jsem šla ke kadeřnici, která mě té zrzavé zbavila a teď mám vlasy trochu pod ramena a čekám na ty krásně dlouhé, blonďaté, nejlépe délky jako máš ty :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký outfit! já čekala cca 4 roky na dlouhé vlasy, pak jsem si udělala dip-dye..Konečky zničené nevypadalo to pěkně, tak jsem je po půl roce radikálně ostříhala a nyní mám po ramena s tím, že, když se mi chce střihnu si to na mikádo. a smířila jsem se s tím, že dlouhé už nebudou, protože trpělivost čekat 4 roky, už nemám...:D

    OdpovědětVymazat
  5. Ja si myslela, ze se nikdy nenecham ostrihat (krome konecku samozrejme) a ted jsem to rozsekla. Ne nejak radikalne, ale o prece jen o dost. Musim rict, ze jsem nadsena, je to daleko pohodlnejsi :D

    OdpovědětVymazat
  6. :D já ted mam nejdelší vlasy, co jsem kdy měla, a to přitom nenávidim dlouhý vlasy:D nemam na ně nervy, asi holky pudou brzo pryč, možná je prodám a bude to opravdu radikální zkrácení

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezké fotky! A tvoje vlasy jsou supeeer!))

    OdpovědětVymazat
  8. Já toužím po dlouhých vlasech celý život, ale mám je pořád tak zničené barvením, že když mi konečně dorostou aspon do půlky zad, musím je minimálně o polovinu zkrátit :/ to je pak složité je mít až po zadek :D ale mám v planu si je v létě naposledy nabarvit a pak nechat už jen růst a růst..

    OdpovědětVymazat