22. 10. 2014

Oriflame


Často se ptáte jakou kosmetiku používám, čím se líčím a čím pečuji o své vlasy. Prakticky po celý můj život používám kosmetiku Oriflame. (Už jako batole jsem dokonce pojídala rtěnky a později zalívala květiny parfémem  - spojuji si to s logikou, že někde se ta vůně květin přece musí brát :D) Moje mamča zde pracuje jako direktorka více než dvacet let a začala dělat Oriflame když byla se mnou těhotná. Z Oriflamu se tak stal náš další rodič, který se o nás po celý život staral a já bych ráda nabídla tuto možnost komukoliv z Vás :) Nyní je možnost registrace zdarma a veškeré výrobky si pak můžete objednávat se slevou až 30%. Může to pro Vás být jak zdrojem skvělé kosmetiky, tak zajímavým přivýdělkem :) Taaakže...na stránce http://my.oriflame.cz//mariedolezalova se můžete zaregistrovat a nebo mi napsat na náš LaylaNell Facebook a domluvíme se:)) Dále odkaz na úspěšný start http://cz.oriflame.com/recruits/show.jhtml?tag=WelcomeProgram  . Jako začínající máte obrovskou řadu výhod, takže koho by tato možnost lákala, rozhodně neváhejte!:)
Pro zvědavce aktuální katalog Oriflame -  http://cz.oriflame.com/products/catalogue-viewer.jhtml?per=201415

Mějte se krásně!

1 komentář:

  1. Páni, Oriflame mám ráda. Dlouho jsem sice neobjednávala, protože se má Oriflame Lady odstěhovala, ale jak mi dojde aspoň část zásob kosmetiky, tak to napravím. Spousta lidí sice Oriflame či Avon nemusí, ale já ani s jednou značkou problém nikdy neměla :)

    Realash Giveaway ♥

    OdpovědětVymazat