12. 10. 2014

Hat lover


Krásnou neděli Vám všem :) Víkend zase utekl tak rychle a co je horší, ještě rychleji se blíží další pondělí. Než mi Nell zase odjela do Prahy, stihly jsme spolu zajít fotit a co víc, strávily jsme spolu krásné odpoledne na terase u nás doma! :) Vojta (Nellinčin přítel) s Nell udělali báječný salát s hruškami a slunečnicovými semínky a já, která jsem jako obvykle nic složitějšího nestihla, jsem udělala aspoň zázvorovou limonádu :P Vyklubalo se z toho krásné odpoledne strávené mluvením o jídle a blížícím se Halloweenu :D Ano, všimli jste si správně. Jsme Halloweenem posedlí! Ale aspoň v tom nejsme sami :D Podařilo se nám tímto šílenstvím posednout i slušný počet našich přátel :D Už teď se těšte na fotky z té akce!

Ale teď možná trochu k fotkám... Zajisté jste si stihli všimnout, že miluju klobouky. A tenhle miluju asi ze všech nejvíc! Klobouk v této barvě byl trochu experiment, ale vyvedl se dokonale! Takže teď brázdím ulice Ostravy v tomto klobouku :D Až ho někde uvidíte, najdete mě pod ním!









Hat - Asos
Heels - Zara
Jeans - Asos
Jumper - Asos
Bag - Mango
Sunglasses - Zara
Lipstick - YSL
Layla


6 komentářů:

  1. Holky, máte nádherný fotky! Já ať se snažím, jak chci, takovýhle fotky se mi nikdy nepovedou. A outfit je samozřejmě peckovej! Vaše články čtu na bloglovin vždycky jako první, děsně mě bavíte! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to hrozně moc rády slyšíme!^^ a jestli budeš chtít nějak více poradit s fotkama, napiš nám klidně na fb :) můžeme se o tom pobavit a třeba spolu něco vylepšíme :)

      Vymazat
  2. Nádhera!!! Rafinovaně sexy, ale přitom ne moc, fakt se mi to moc líbí! plus skvěle zvolená barva klobouku!:))
    Style by Eliza.

    OdpovědětVymazat
  3. Na vašich outfitech není vlastně vůbec nic složitýho, ale ve vašem podání mě hrozně baví, holky!

    OdpovědětVymazat
  4. Nice, a ten krasny klobouk tomu dodava šmrnc :-)

    OdpovědětVymazat