1. 7. 2014

Hydrangea

Krásné úterý Vám všem :) Mnozí z Vás si již určitě všimli naprosto báječných výprodejů v Zaře :P Ani já se neubránila a podnikla tam výpravu, z které jsem se vrátila s tímhle úžasným topem! Abych byla upřímná, kroužila jsem kolem něj už pěkně dlouho, ale vždycky jsem si nebyla úplně jistá. Když ho ale slevili na 200 kč, neodolala jsem a šel se mnou do kabinek! :D No a dál už to bylo docela jasné...:D Každopádně můj přítel se mi stále směje a říká mi, že to nosím úplně špatně, že je to naprosto jasná sukně... Hm, nevím nevím jak by se na mě lidi dívali...:D Každopádně já se ho rozhodla nosit jako top (tak jak to má být...:D) a vytáhla ho na focení s Nell :) Jely jsme na naše oblíbené místo do Ludgeřovic ke kostelu, který je vždy naprosto úchvatný. Tentokrát nás tam čekalo překvapení - neskutečné množství rozkvetlých hortenzií! Obě je s Nell milujeme a v kombinaci s cihlovým kostelem místo působilo ještě více kouzelně. Prostě...aaach! Však uvidíte sami :) užijte si fotky!

Hello! Some of you might noticed sale in Zara :P Well, so do I! I bought this amazing bralet (I totally love the colour!). To be honest I wanted it for a while, but I wasn't sure. However when the price got lower, I couldn't help myself and I had to try it. Well, you might know the rest of the story...:D My bf is still making fun of me, he is keep on saying that it's a skirt...:D It would be pretty interesting wearing it as a skirt... :D Ok, I will better wear it as a top. Anyway, we went to take photos to a church in Ludgeřovice which is totally amazing but this time, there was a little suprise - a blooming hydrangeas! We love them so much! Well, you can see them on photos. Enjoy them!







Shoes - Zara
Skirt - Asos
Top - Zara 
Bag - River Island (Asos)
Layla

12 komentářů:

  1. Kostel v Ludgeřovicích je nádherný, to je pravda a tobě to opět neuvěřitelně sekne, sexy divo !

    OdpovědětVymazat
  2. Boží outfit. Teda myslím tím, nic do města nebo tak, ale na pohled je to pohádkový :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi nádherná a ten outfit je boží, nemám slov ani:O

    OdpovědětVymazat
  4. vlasy máš dokonalé, kiež by som raz mohla mať také dlhé :D a o taške ani nehovorím. krásna
    Inak mám na blogu giveaway o ROMWE šaty ---->> http://2indahouse.blogspot.sk/2014/07/23-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. hodně odvážný a hodně povedený outfit :) dokážu si představit, že lidi museli docela zírat :D

    OdpovědětVymazat