8. 3. 2014

Red Loves Dark Green.

Krásný den žen mé drahé ženy!:) Jak si dnešek užíváte? :) Doufám, že Vás muži dnes opečovávali jak se sluší a patří, a že si svůj den náležitě užíváte :) Já dnešek vzala trochu po svém - rozhodla jsem se oslavit jako žena sama sebe, a byl to výborný nápad! Smát se jen tak, že si můžu užívat den po svém, že se mám se sebou tak fajn, trochu ocenit chvilky, které můžu trávit jen sama se sebou. A tak jsem si kreslila, poslouchala Lorde a spala a spala :P A večer to oslavím u sklenice vína s mou výbornou kamarádkou :) Řekla bych, že oslava dne žen, jak má být :) A copak jste si nadělily Vy?:P










 ....a trocha hudby :) Lorde - Ribs

Shoes - Asos
Shorts - H&M
Coat - Zara
Tee - Zara
Tights - Zara
Layla

4 komentáře:

  1. No nejdřív jsem úplně zapomněla, že nějaký svátek je:D ale bohužel, teď v páťáku VŠ moc času "jen pro sebe" nemám, takže ho spíš trávím s diplomkou, no dovedla bych si představit lepší kámošku=/

    OdpovědětVymazat
  2. :) mmmm, červená ti tak neskutečně sluší! na těch botech bych se ale asi zabila :D

    OdpovědětVymazat
  3. I adore the coat..... I adore your top, I adore the fishnets...... (I actually wear fishnets over my colored tights.....)
    love your heels, and I super adore the braid.........
    You are so very very stylish and beautiful
    WOW
    JC

    OdpovědětVymazat
  4. ty jsi taková provokatérka :) nádherná!

    OdpovědětVymazat