3. 2. 2014

White blazer

Hezké pondělí přeji! Dlouho jsem přemýšlela o čem psát a abych byla upřímná, nerada píšu o věcech, které nemají žádný význam. A přesto to někdy dělám. Co bych Vám ráda řekla dnes, i přestože už mě to docela nebaví, jak se to pořád řeší, tak se taky přidám do této mely- blogy versus módní časopisy. Hehe, nedávno jsem seděla v čekárně a při dlouhé chvíli se mi dostal do rukou časopis, v kterém to měli dokonce tak hezky zpracované, že jsem si to prostě musela přečíst :D Na jedné straně názor módní redaktorky, na druhé názor módní blogerky. A jako :D Proč to stále řěšíme? Obojí má něco do sebe. Při koupi dalšího časopisu jsem se nad tím pokusila zase zamyslet. V čem je teda rozdíl? Je to docela lehké. Módní časopis není nic jiného než módní blog. Na internetu máte akorát informace zadarmo. Nemusíte platit stovku za časopis, který druhý den hodíte do kouta a skladujete kvanta papírů. Na internetu čtete co chcete, díváte se na outfity koho chcete, ať už lidí co nosí věci, které si můžete dovolit, ale i věci, které si nemůžete dovolit. Módní blogeři, aspoň doufám, to dělají protože módu milují a věřím, že to samé je i u módních redaktorů. Tak proč tolik hejtu? Baví nás to, tak to dělat budeme. A ať si přece každý kupuje, čte a inspiruje se čím chce. Je to snad jinak? :) Taakže, pojďme už to prosím neřešit, a dělat každý to co umíme :D Ámen.

P.S: K outfitu - ať ho nevynechám. Můj drahý muž mě donutil nosit i jiné věci než jenom černé a musím uznat, že jsem překonala můj počáteční strach a moc se mi to zalíbilo! Takže toto bílé sako z Manga už mi doma visí minimálně dva roky, ale až týden zpátky jsem se do toho saka zamilovala! Ať žijou barvy :D (počítá se doufám bílá jako barva:P)





Blazer - Mango
Bag - Zara
Skirt - H&M
Tights - Zara
Hat - H&M
Shoes - Asos
Layla

8 komentářů:

  1. kráásny outfit! :)

    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. To sako je perfektní :-) jinak to také moc nechápu proč je kolem toho tolik "ruchu". Hold sledování blogů nestojí stovku a proč bychom měli platit za něco, co můžeme mít zdarma? Je fakt ale, že si kupuji časopisy, protože si je ráda beru s sebou do školy/práce :-) Vše má své pro a proti.

    OdpovědětVymazat
  3. So beautiful as always.......... May I ask? Could you ever consider being with a guy with hair as long and as pretty as yours?
    I so appreciate your support and kind words...... I want hair like yours so very much, but still have maybe 7 inches to go.
    When I was in primary school and in ballet all the girls told me that a guy didn't deserve having hair as pretty as mine......
    You remain such an inspiration....... Hope that you approve

    Jayme, your biggest GUY fan from the USA in every way

    OdpovědětVymazat
  4. tvá drahá polovička neměla vůbec špatnej nápad - vypadá to skvěle! :)

    OdpovědětVymazat