24. 2. 2014

Stripes and Dots

Je něco co byste si na sebe nikdy nevzali? Když nad tím tak uvažuji, snad každý kousek je ovlivněn kvalitou zpracování. Představte si vážně nádherný bilý křivák třeba značky Acne a pak nějaký koženkový, který se ještě k tomu všemu leskne jako disco koule. Nemůžu proto říct, že bych si bílou bundu nevzala. Ovšem stoprocentně bych na sebe nenavlékla tunu zlatých řetězů, neonové legíny, triko s nápisem a průramkama a pod něj tygrovanou podprsenku. (Jestli jste někdo dneska měli obdobný outfit na sobě, tak se teda omlouvám :D) Zpátky tedy k zapovězeným kouskům oblečení. Do komentářů se můžete podělit o kousky, které jsou nenositelné. Potřebuji trochu "inspirace" a odkaz na fotku taky není k zahození!

P.S.: Jak se Vám líbí můj tak trochu bláznivý outfit?








7 komentářů:

  1. No, tak nikdy neříkej nikdy, ale takovéty "háčkované kozačky" jsou něco hrozného! A ten "nádherný" outfit, co jsi v článku popsala taky není k zahození :D
    Moc Ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  2. Dnes jsem potkala hned dvě holky co měly kraťase po kolena k tomy lodičky a péřovou bundu. Fakt šílenost :D

    OdpovědětVymazat
  3. to já jsem dneska potkala slečnu ve zlatých matných legínách + péřová bunda a sešlapané kozačky...chvilku jsem si dokonce myslela, že se mi to jenom zdá:D

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych si asi nikdy nevzala kombinaci zvířecí vzor + (neonová) růžová nebo dva zvířecí vzory najednou. Nosím je ráda, ale nic se nemá přehánět :) A pak ty věci jako třeba hiphopové kšiltovky, trika s metalovýma kapelama...

    OdpovědětVymazat
  5. Jo, až na to pane anonyme, že trička s metalovýma kapelama nosí ty, co nechtěj zapadnou do davu. Nechtějí nosit co je v módě a ukázat, že se nepřizpůsobí. Takže FUCK THE MÓDA!!!

    OdpovědětVymazat
  6. ať si každý nosí, co chce :) já bych zase nevyšla v tom, cos měla ty, myslím, že to k sobě neladí.. zároveň ale ani v legínách s neonkovym tričkem, nebo v háčkovaných kozačkách.. ale nikoho neodsuzuji. Každý ať nosí to, na co se cítí, a na kolik má!
    Anička

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale tady prece nejde o odsuzovani :) stejne jako jsi vyjadrila svuj nazor, ze bys nesla v hackovanych kozackach :) tim preci nikoho neodsuzujes ne?:) a nejde tady o to at si kazdy nosi, na co se citi. Ja se bavila o nazoru jednotlivych lidi, v cem by nesli oni, protoze se jim to treba nelibi, nebo se v tom neciti :) nejednalo se o odsuzovani

      Vymazat