26. 2. 2014

Grafity

Krásné středeční dopoledne!:) Venku je tak hrozně moc krásně, že se mi ani nechce do školy...:D Od té doby, co chodím na Výšku a funguji v systému: na cvičení - musím, na přednášky - nemusím, tedy nejdu, si konečně užívám toho, jaké to je být dopoledne doma. A je to naprosto úžasné! Včera jsem se vrátila před 11 a zbytek dne jsem strávila dle svého gusta... Šla si konečně zaběhat kolem řeky, udělala jsem hektolitry ovocné šťávy, kreslila a vymýšlela :) Ať žije vysoká!

A k outfitu - Rozhodla jsem se, že i já vyzkouším teniskový trend, ale zase trochu po svém. Tyhle tenisky mám na běhání, ale hrozně je miluju a líbí se mi k zbláznění. Takže tyhle fotky, jako mála čest pro ně <3








Tee - my boyfriend's
Jacket - New Yorker
Shoes - Nike
Jeans - Levis
Layla

1 komentář:

  1. Tenisky jsou nádherné, plánuji, že si taky nějaké parádní pořídím, ale zatím ještě nemám ani žádné vyložené favoritky. Jinak bundička je naprosto božská!!! :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/giveaway-insta-post-2.html

    OdpovědětVymazat