27. 1. 2014

red leather


Pokud jste taky v horším rozpoložení stejně jako já (dneska jsem nedala svou poslední zkoušku) mám pro vás můj playlist dobré nálady. Zaručeně pomůže!
Za chvíli si asi otevřu limetkové víno, které si poctivě šetřím už několik měsíců a oslavím svůj konec-nekonec zkouškového období! 
P.S.: Co říkáte na mé bezvadné kalhoty? Já je naprosto zbožňuju!

Vaše Nell




Leather Jacket Mango
Trousers Zara
Bag Zara 
Shes Zara

10 komentářů:

  1. Okolo těchto kalhot obcházim už sakra dlouho§ Jsou dokonalé :) Myslíš si, že by mi slušeli i když mám trošku silnější stehna? Aby ten vzor na ně ještě víc neupozornoval..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím sice, jaká máš stehna, ale myslím, že moje taky nejsou úplně jako parátka. Paradoxně se v těchto kalhotech cítím štíhlejší :D Takže je vřele doporučuji :)

      Vymazat
    2. Nemám ráda když má naká slečna nohy jako párátka! A tobě ty kalhoty moc sluší :) Tak to vidim že se zítra vydám do Zary..

      Vymazat
  2. skvelé :) tento vzor je proste nadčasový :) CAMOMILLE

    OdpovědětVymazat
  3. Jak já miluji tenhle vzor...na fotkách vypadáš že se v tomto outfitu cítíš dobře a to je to nejdůležitější. Moc ti to sluší:))

    OdpovědětVymazat
  4. Kalhoty jsou parádní, celkově se mi ten outfit líbí :) A ze zkoušky si nic nedělej, svět se nehroutí :)))

    OdpovědětVymazat