7. 1. 2014

6 ways to wear striped trousers


Dobré ráno!
Možná jste ještě pořád doma a teprve se chystáte do práce či školy (pokud jste vysokoškoláci tak určitě :D). Pokud vlastníte pruhované kalhoty (klidně i legíny) je to článek právě pro Vás. Ovšem může posloužit i těm, kteří teprve zvažují koupi podobných kalhot. Abych pravdu řekla, je to dost výrazný kousek šatníku, takže pokud nemáte dost odvahy, raději si jej nekupujte. Avšak k Lauře, myslím, že sedí báječně. Kalhoty můžete kombinovat klasicky s černou a bílou, ovšem nemusíte se bát barev, stejně jako Laura, a zkombinovat je s pastelovýma nebo neonovýma barvama. Mým favoritem? Pastelové barvy! Podle mě to skvěle zjemní tento kousek!

Good morning!
Maybe some of you are still at home preparing to school or work (university students definitely are still at home:D). So if you own striped trousers (or leggins, nevermind) this is the post just for you. Also those of you who are considering to buy these kind of striped trousers can be inspired. To be honest, the striped trousers are higly visible, so there's need to be quite courageous, if you are not, don't buy them. In my opinion they fits perfectly to Laura. With these trousers you can make a classy black and white combination or use the colors! Just don't be affraid. My favourite combinations? Those with pastel colours which work great with stripes.



3 komentáře:

  1. moc se mi líbí s tím žlutým blejzrem, Lauře to na všech fotkách moc sluší
    já asi budu srab, protože nemám dost odvahy na to je nosit, ale lidi co je nosí obdivuju (radši se zahrabu do basic kousků :D)

    OdpovědětVymazat
  2. proužky miluju! černobílá je nesmrtelná kombinace, ale když je rozbitá tím neonovým blazerem, vypadá to ještě lépe - skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já ti hrozně děkuju za článek. Zrovna včera jsem si pruhované kalhoty koupila a dneska jsem hned na netu začala hledat outfity, kterými bych se mohla inspirovat. Po kalhotách jsem koukala i loni, ale 700,- + se mi za ně dávat nechtělo. A ono ejhle, včera v H&Mku za 250,- a byly moje. :D

    OdpovědětVymazat