28. 12. 2013

Dárky, dárky, dárečky!

Slíbila jsem Vám fotky svých vánočních dárků. Tak a tady jsou. Mám z nich obrovskou radost a proto ještě jednou všem "Ježíškům" děkuji! :)

Aby mi nebyla zima...
Na úvodní fotce můžete vidět mou novou čepku, kterou jsem dostala od mého milého. Dokonce ji vyrobil sám! Teda abyste to správně pochopili, neupletl ji, ale ocvočkoval :)

Aby náš blog byl ještě profesionálnější..
Tento dárek mi naprosto vyrazil dech. Můj milý mi (nebo spíše nám, neboť je tento dárek tak trochu i pro Lauru) koupil doménu laylanell.com. Ještě musíme s Laur přijít na to jak náš blog převést a je to! :)

Aby se má sbírka ze Zary rozšířila..
Dostala jsem tento parádní kabátek ze Zary.. Rovněž od mého milého. No není skvělý (kabátek i můj milý :D)??

Abych byla vzdělaná..
Dostala jsem nový ipad.. A proč jsem použila slovo vzdělaná? Ipad mi převážně slouží k zapisování přednášek a taky se z něj učím na zkoušky :)

Abych byla krásná...
Leštič nehtů NEVO mohu doporučit, jelikož jsem měla čerstvě nalakované nehty, zkusila jsem tento "zázrak" na svém taťkovi a výsledek byl neuvěřitelný!
Dále jsem dostala můj oblíbený parfém Lady Million a také kosmetiku z Manufaktury.

Abych se mohla vrátit do dětství..
Jo s touto kabelkou vypadám, že je mi tak 12, ale to přece vůbec nevadí. Je naprosto rozkošná! Na našem facebooku jste mohli vidět její další sestry :)

Abych pokořila pražské chodníky..
Jak vidíte nedostala jsem žádné botky na podpatku, ale mé milované loafers. Na pražské chodníky ideální!


Abych mohla mlsat..
Takovou čokoládovou fontánu jsem si přála již dlouho. Trošku stylovější forma klasického fondue :)

Abych byla svůdná...
V Lindexu mají novou řadu spodního prádla. Mohu vřele doporučit. Vypadá naprosto skvěle. A noční košilka z Intimissi je naprosto boží!

Abych se cítila ve vlaku pohodlně..
Ačkoliv týto džíny na to nevypadají, jsou naprosto pohodlné. Skoro jako legíny :)

15 komentářů:

  1. Krásné fotky a dárky, ale hlavně ta čokoládová fontána :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Nene, už vím, co si přát k narozeninám, tu čokoládovou fontánku!! ♥ Skvělý dárky, doména by mě taky hrozně moc potěšila.

    OdpovědětVymazat
  3. Nelly, chci se zeptat když používáš ipad na psaní poznámek, zda se to dá stíhat? :) Máš k tomu klávesnici, nebo ne? Přemýšlím právě nad ipadem, také do školy na učení + psaní a nevím zda ten mini, nebo normální. Díky za odpověď :)!

    OdpovědětVymazat
  4. Dokoupila jsem si klávesnici s tou je to mnohem lepší. Je to jako na normálním počítači, akorát je trošku horší přejíždění mezi řádky :) Ipad bych si teda koupila raději větší, ale to může být jen můj subjektivní názor :)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvěle dárky :)
    http://petrusha1992.blogspot.cz/2013/12/vanocni-darky.html?m=1

    OdpovědětVymazat
  6. krásný pokojíček a lampa :) stejně tak jako všechny dárky

    OdpovědětVymazat
  7. dostala jsi krásné dárky, ta kabelčička je roztomilá!

    OdpovědětVymazat
  8. Dostala si krásne darčeky! :)
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, prosím tě odkud jsou ty rifle?:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Doména je rozhodně nejlepší a nejnápaditější dárek! :)
    Ale jinak všechny tvé dárky jsou skvělé!

    OdpovědětVymazat
  11. Odkud jsou ty zebrované loafers?? Jsou boží! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi

    1. Značka je to Calvin Klein ale koupila jsem je pres fashiondays.cz :)

      Vymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  13. doména jako dáreček, to je parádní :)) kočičí kabelka je vrchol roztomilosti, já jako milovník koček bych se z ní zbláznila :D

    OdpovědětVymazat