21. 11. 2013

Poslední sluneční parpsek?

Víkend se kvapem blíží.. teda asi jak pro koho, vzhledem k tomu, že školu mám do čtvrtka, mé víkendy jsou značně delší..V pátek mě čeká několik hodin v práci a pak.. hurá domů! Pokud studujete v jiném městě, jak často jezdíte domů? A kde bydlíte? Na koleji či v bytě? Určitě se se mnou podělte o své zkušenosti a zážitky v komentářích pod článkem :) Já už jsem nějaký ten pátek v Praze a musím říct, že špatné to tady rozhodně není :) Krásný víkend!



Leather Jacket Mango
Shorts Zara
Shoes Zara
Bag Zara



3 komentáře:

  1. Jé, hned bych šla do Prahy, ale jsem na gymplu doma :)
    Moc Ti to sluší, skvělé boty!

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem taky v Praze z Ostravy a jezdím domů, jak se mi poštěstí, jezdila jsem za přítelem, teď už jenom za rodinou, ale ráda se vracím, co dva, tři týdny :)

    OdpovědětVymazat
  3. I love your look almost as much as I always love your lovely smile......
    I have had those shorts since the spring and I have not tired of wearing them with both black and white tights.
    YOu are so pretty, and always so stylish
    Jayme, your fashion and ballet loving GUY fan from the USA

    OdpovědětVymazat