8. 11. 2013

Big Scarf

Dobrý večer Vám všem :) Jakpak se máte? (Doufám, že si každý sám pro sebe řeknete, že vlastně moc fajn) Já právě sedím doma, a užívám si tak vzácného nedělání... Moje studium architektury je přesně tak těžké jak jsem očekávala, ale mnohem více zábavné, než bych věřila :) Takže práce mám sice nad hlavu, ale je to ta nejlepší věc, na které jsem kdy dělala... Tak jen doufám, že mi mé nadšení vydrží...:D Každopádně... Svůj večer si zpříjemňuji koukáním na Harryho Pottera a Kámen mudrců, zobáním vlašských ořechů a křížalů (Cha, schválně kdo ví co to je...:D :P ) a popíjením mého oblíbeného podzimního čaje... A copak vy a Vaše oblíbené podzimní rituály?:) A jak rádi trávíte své páteční večery?:) Povídejte, a já budu s velkou radostí číst Vaše milé odpovědi...:) 
Krásný večer mí milí*
(Jo a taky doufám, že se Vám budou líbit fotky!:D)






Sweater- H&M
Tights- Asos
Layla

14 komentářů:

  1. Taky si užívám dnešní večer nic neděláním, s oblíbeným čajem a zapálenými svíčkami. Konečně mám trochu volno po celém týdnu, tak toho musím plně využít. :)) Přeji Ti hezký večer!

    OdpovědětVymazat
  2. já zase naopak, po dlouhé dbě někam jdu.) zaujaly mě silonky, jsou super! a křížaly snad ví každý, co znamenají.. ale to jsem si myslela i o slovu rožni, a pak mi lidi z okolí Prahy nerozumněli, co po nich vlastně chci. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Taky nic nedělám a jen odpočívám! super outfit! :))

    OdpovědětVymazat
  4. tento outfit sa mi akosi nezdá..ale ten šál je pekný :)

    www.bluechicberry.com/oversize/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to mám radost, že jsem Tě aspoň něčím potěšila:))

      Vymazat
  5. svete div se, i v cechach delame krizaly.. market

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. však to nebylo myšleno jako narážka že čechy...:D klídek, nebylo to myšleno nijak zle, neví to docela dost lidí i tady v Ostravě... :D a já sama se stále některým novým (především prajským) slovům divím...:D

      Vymazat
  6. moc pekny outfit;)
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  7. Poslední dobou jsem hrozně ujetá na tyhle vzorované silonky. Jsou super :D
    http://dawardrobes.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. You folks both have such great style...... Love your LOOK......
    the scarf, the tights, your smile.......
    we seem to be kindred spirits regarding our mutual love of tights...... by the way, I just bought that pair a month ago..... been wearing them under my black playsuit.

    Jayme, your fashion and ballet loving GUY fan from the USA

    OdpovědětVymazat
  9. Jsi nádherná... !!!

    OdpovědětVymazat
  10. i ty jedna! :) listopad v plném proudu a ty chodíš oblečená, neoblečená :D každopádně Ti to sekne, to se musí nechat :)

    OdpovědětVymazat