13. 7. 2013

Outfit z Brna


Dobrý večer! Objevila jsem tyto zapomenuté fotky z našeho výletu s Laur do Brna. Byly jsme tam před měsícem, to už je hodně dlouho..:) Tak si je užijte! Ale abych pravdu řekla, lépe se mi fotí na místech, které už znám. :)

Good evening! I discovered these photos from our little trip to Brno. We were there month ago so they're quite old :) So enjoy! To be honest I prefer taking photos at places which I know well
:)


Nell







5 komentářů:

  1. příště podprsenku prosím. Do takovýchle triček je dobrá "nalepovací", seženeš v tezenisu třebas, drží celej den a využiješ ji i do šatů a jiných věcí s výstřihem na zádech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přístě to tak akorát vyretušuju, abych nepobuřovala konzervativnější lidi.Jinak přesně takovou podprsenku, kterou jsi mi tady popsala vlastním. Jen je mi lépe bez ní. Navíc.. Bez podprsenky jsem se styděla jít když mi bylo tak 16, ale teď už je mi to víc jedno. Pohodlí vítězí. Navíc když jde o léto a clovek chodi jen po meste ;) hezky den!

      Vymazat
    2. já například nevidím nic špatného na tom chodit bez podprsenky.. pokud je holka mladá a má hezká prsa, proč ne?! Tomu pohodlí se nic nevyrovná. A muži to většinou také uvítají :)

      Vymazat
  2. ty křídla! <3 Jsi jako anděl! :)


    http://lovelustadel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat