16. 6. 2013

Favourite skirt


Dobré odpoledne!
Na tuto sukni ze Zary jsem narazila na blogu Andy Torres. Moc se mi líbila, ale až na stránkách Zary jsem zjistila, že to vlastně sukně není. Ale láska přetrvala, takže mi ji mamka nakonec při jedné ze svých cest do Prahy koupila. Postupem času začaly na lookbooku a tumblr přibývat outfity s těmito sukněni v různých barvách a dokonce je začaly vyrábět i jiné značky.. No ale láska k této sukni stále trvá. Je skvělá, nemyslíte?

I discovered this skirt on Andy Torres's blog. I really liked it however I noticed that it wasn't actually a skirt on Zara website. My love endured so finally my mom bought it to me in Prague. As time went I found many looks with this skirt on lookbook or tumblr. Even other shops offer this skirt...My love still last. It's amazing, don't you think?

Nell





Celý outfit ZARA :D

12 komentářů:

  1. ta sukně/šortky se mi také moc líbí, ale už jí má tolik blogerek, že bych si jí stejně asi nekoupila :)

    OdpovědětVymazat
  2. Také jí mám a taky je moje oblíbená:))

    OdpovědětVymazat
  3. Slusi ti to.:) Uz dlouho jsem chtela takove skorts, kdysi jsem je obdivovala na jednom modelu Christine Centenery, jakou radost jsem mela, kdyz jsem pak objevila v Zare. Ale uprimne mela jsem je jen jednou a trochu me odrazuje jejich boom:(
    Ale koukala jsem, ze ted prodavaji i v cervene a vypadaji moc pekne:)

    OdpovědětVymazat
  4. ta sukně je skvělá, škoda že mám zaru tak daleko:/

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jo, sukně je dost zajímavá! :-)

    http://thestoryofginger.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. A cena? Jinak úžas! ♥

    OdpovědětVymazat
  7. A v čem, že to není sukně? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to šortky, ktere zepredu vypadaji jako sukne. Ale ja jim rikam sukne :D je to sortko-sukne

      Vymazat
    2. A jak to vypadá zezadu? Normální kraťasy? :-)

      Vymazat
  8. tie sukňo-šortky sú super! tiež by som také brala. :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat