21. 5. 2013

TREND: Cvočky

Dneska jsme se rozhodly pro jeden z nejoblíbenějších a taky nejdéle trvajících trendů současné doby- cvočky! Dost dobře si vzpomínám, jak si Laura před pěti lety koupila ocvokované žabky. Jojo, nosila je tak dlouho, až se naprosto rozpadly. Ale zpět k tématu. Cvočky už letí třetí sezónu (jestli mě má paměť neklame), můžete je mít snad úlně všude. Nejčastěji jsou na doplňcích, ale na oblečení nejsou žádnou výjimkou. Mohou mít také rozličné tvary- hranaté, špičaté, trojhranné, čtyřhranné.. Meze fantazii se nekladou.
Jestli sledujete náš blog pravidelně, jistě jste si všimli, jak moc je milujeme. Vlastníme dokonce jedny stejné boty z Topshopu.. Cvočky dokáží oživit téměř každý outfit a my je prostě zbožňujeme. A jaký názor na cvočky máte vy?























A teď taky inspirace z dalších fashion blogů..















8 komentářů:

  1. taky si s nima nemůžu pomoct...už je přecvočkováno a já stejně pořád kupuju další

    pragueneedsmorestyle

    OdpovědětVymazat
  2. nemám vůbec nic s cvočkama:D bylo by mi líto, kdybych ty věci pak nenosila, jenom, protože už nejsou moderní:)

    OdpovědětVymazat
  3. cvočky sú asi jediný trend (okrem pastelových farieb <3 <3), ktorý napriek tomu, že ho majú všetci, by som chcela aj ja. (napríklad také neonové farby ma potom, čo na slovensko prišli vietnamské neonové presvitajúce tielka pofidérnej látky, hneď prešli)
    prvá fotka je skvelá, ďalej sa mi páčia tie žabkosandále, sako s vybíjanými plecami, wedgesy, a kabelka pri tej sivej sukni!<3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nenech se odradit tim, ze ostatni nosi tato hrozna tilka :) ne vsechno neonove je super, ale ver mi, ze kdyz si vyberes ten spravny kousek, budes vypadat uplne jinak (mnohem lepe) nez ti, kteri nosi ta hrozna tilka ;)
      Ale jinak se cvockama musime souhlasit!

      Vymazat
  4. úžasný článek, ale pravdou zůstává že cvočky jsou asi nejdéle trvající trend, haha, nechápu že jěště pořád letí a že i já jsem do nich pořád ponořená, nejradši mám cvočky na botách a kabelkách

    OdpovědětVymazat
  5. Jojo..Cvočky.. Je to už jako závislost! Moc vám to sluší :) A vybraly jste nejkrásnější fotky pro inspiraci, jsou tak všechny mé oblíbené blogerky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Hey,
    great post and amazing shoes.
    Kisses
    Tabea

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat
  7. aké krásne fotky!
    skvelé kúsky s cvočkami!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat