3. 5. 2013

Stripes


Díky bohu, že už jsem doma!
Dneska jsme psaly písemnou maturitu z češtiny. Závídím Lauře, která má celé písemné za sebou, mě ještě čeká test z angličtiny příští úterý. Jestli někdo z vás taky dnes psal, jaké máte pocity? :D Nějak si pořád ale neumím představit, že nadejde den D a já se 100 otázkami v hlavě nastoupím před komisi :D Ještě že mám stále 17 dní..Ale ty určitě utečou jak voda..

Nell










Skort Zara
Shoes Aldo
T-Shirt HM

14 komentářů:

  1. wau celkově ti to moc sluší :))

    OdpovědětVymazat
  2. No tak tady ti to řádně sluší :) Písemný už mám taky za sebou a v pohodě, oboje na dvojku, slohovku netuším, snad na jedna. A taky si nedokážu představit den D, já mám sice "jen" 75 otázek, ale stejně :D

    OdpovědětVymazat
  3. jooo ty boty jsou uzasny!!hezky outfit!!a
    hodne stesti u maturity:)
    a zvu te na giveaway o modrou kozenou kabelku:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  4. ty jo, holky vy mate tak originalni nazvy clanku. wow.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mmm... myslím že příště zvolíme název jako: "Filosofie proužků a její vliv na společnost"
      Jestli se Ti tady nelíbí, nikdo Tě tady nedrží...:) A jestli můžu doporučit... jsou na světě mnohem lepší věci na práci, než jen hledat na všem to špatné...:)Just sayin'...
      L.

      Vymazat
    2. Tady takové komentáře vůbec neřešte.. to píšou lidi, kteří toho mají asi "hodně" na práci..

      Vymazat
  5. tak tenhle model ti podle mě moc nesedí...nedělá ti hezkou posavu tahle sukně :(

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Nechcete sem hodit tipy jak se co nejlíp učit, co vám osobně pomáhá, jaké energy drinky, či tablety berete a podobně? :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Odpovědi
    1. Jooo :) uz je mam nejakou dobu, ale porad jsou pro me neskutecne krasne :)

      Vymazat
  9. Já mám maturitu z první ruky - moje nejlepší kámoška maturuje - a říkala, že ta čeština byla hrůza, že to bylo dost těžké.. Tak si to chci pak na netu zkusit taky, protože loni jsem dělala tu vyšší úroveň, tak abych porovnávala..

    OdpovědětVymazat