9. 1. 2013

Stripes and Mint

Dobré odpoledne!
Nevím jak vám, ale mě se tento outfit strašně libí. Líbí se mi ten kontrast přijemného hřejivého mint svetru s poněkud drsnějšími cvočky a pruhovanými kalhoty :) Co myslíte vy? Trošku teď Lauře kradu možnost napsat článek, ale ona má tolik věcí na práci, že by to stejně nestihla :) Nedávno jsem viděla film Atlas mraků. Musím uznat, že takové typy filmů mi prostě sedí. Někoho může odradit jeho délka, ale já si ho prostě užila. Sice se nezařadil mezi mé nejoblíbenější filmy, ale to vůbec nevadí. Viděli jste už tento film? Co na něj říkáte? Přirovnala bych ho k filmu Mr. Nobody nebo Fontána. Pokud máti rádi podobné filmy, mohli by jste mi doporučit nějaký další? Snad jsem ho ještě neviděla :) Jinak krásnou (pro mnohé) studijní středu! :D
Nell










Sweater Cubus
Bag Topshop
Shoes Asos
Bracelet H&M
Jeans H&M


11 komentářů:

  1. Krásné,
    i ty sama působíš jemněji než jindy: )

    OdpovědětVymazat
  2. máš nejnádhernější mintový svetr <33

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se moc moc líbí, sama je mám taky, ale s mint by mě to nenapadlo kombinovat (: moc pěkný

    OdpovědětVymazat
  4. kalhoty jsou nádherný a v týhle kombinaci vypadají ještě líp :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jo, tohle se mi moc líbí! A na Atlas mraků se taky chystám co nejdřív, asi zítra večer si ho dám :)

    OdpovědětVymazat
  6. ty boty jsou naprosto perfektní a takhle k sobě se mi to všechno moc líbí a mimochodem Ti to na fotkách fakt sluší ;)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Pretty!
    Lovely blog you have here! I like it!
    Check out mine sometime when you have time ♥
    AIMEROSE

    OdpovědětVymazat
  8. miluju pruhovaný kalhoty hrozně moc.. škoda, že si je se svýma nohama nemůžu dovolit :/

    OdpovědětVymazat
  9. V HM je už asi nebudou mít vid'? ááách <3

    OdpovědětVymazat
  10. Ty pruhovaný kalhoty chci ♥

    OdpovědětVymazat