6. 1. 2013

Spine.

Haha, neděle :D Odvozena od nic nedělání, nemám pravdu? Má neděle se přejmenovala na "všeděli", proč by taky ne. Portfolio, učení se limit do semináře z matiky, dějepis, fyzika. Mňam. No ale každopádně... Tohle je můj nový úžasný a dokonalý náramek! Dostala jsem ho od Nell na Vánoce(ok, několik hodin jsem jí o něm básnila) a spolu s ním i tuhle super sukni :) Na sukně s rozparkem jsme s Nell vyloženě vysazené...:D Tak, užijte si nedělí lépe než a já, mí milí.
(PS: Můžete mi udělat radost a třeba mi říct copak o víkendu děláte vy, ať Vám můžu závidět :D)










Fu*king amazing and absolutely awesome bracelet- Asos
This beautiful grey skirt- wait for it... Asos!
Shoes- Who would say... Asos!
Jacket- Finally- Mango
Bag- Mango
T- Shirt- H&M
Layla



20 komentářů:

  1. Náramek je vážně skvělej !
    No, taky bych měla dělat věci do školy, ale nedokážu se donutit takže nedělám skoro nic , jen se dívám na seriály :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo... takhle nějak jsem dopadla včera... :D ale dneska už musím, musím!

      Vymazat
    2. :D taky si říkám, že musím, ale to že se mi nechce je furt silnější :D

      Vymazat
  2. Mě se strašně líbí ta sukně, fakt ti to sluší! Já se bohužel musím taky učit...:///

    OdpovědětVymazat
  3. Náramek a taška jsou skvělý! Jo a vtipný popisek pod fotkami :D
    Já toho do školy mám taky hodně, takže jsme na tom stejně :/

    OdpovědětVymazat
  4. Náramek je super, sukni bych asi nenosila, ale tobě sekne :)

    OdpovědětVymazat
  5. super sukně a taky se učím :/

    OdpovědětVymazat
  6. Měla bych se učit, ale místo toho včera party a dneska nákupy, nechci se dočkat zítřka ale :D :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo... kdyby se to tak dalo odkládat donekonečna... :D

      Vymazat
  7. Haha, a my máme školu až od středy:D takže já se koukám na filmy a seriály a mám u sebe misku s cukrovím a latté:D:) Jinak ta sukně je nádherná! a celkově ti to hrozně sluší:)

    OdpovědětVymazat
  8. ten náramok je parádny!
    u mňa je to tak .. matika, biola, matika a potom som pozerala ešte nejaký ten film a hrala sa na wii-čku :DD

    OdpovědětVymazat
  9. ta sukně je parádní :) Na mě dneska čeká matika,ale zatim stále čeká :D

    OdpovědětVymazat
  10. nadhernej naramek, nadherna sukne, nadherny lodicky, sako, kabelka..proste vsechno! :-D
    co se tyce meho vikendu, uz se druhym dnem premlouvm, abych se zacala ucit, za mesic me cekaj statnice.. :-/ ale jinak se taky neflakam, jen ne a ne si sednout k tomu uceni :D

    OdpovědětVymazat
  11. Já se celkem flákala, na zítřek nic nemám. Ale limity a následný derivace do semináře, to je lahoda, co? Taky to momentálně děláme.

    OdpovědětVymazat
  12. skvělá sukně!


    http://worldofadel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. náramek není nic pro mě, já jsem prostě na zlato..
    ale za to sukně je úžasná! nemohla jsem se dočkat až sjedu dolů a dozvím se odkud je :D haha :D

    OdpovědětVymazat