21. 12. 2012

Glitter

Zdravím Vás!
Venku zase začalo pořádně mrznout, a tak jsem se musela fotit i v kabátu. Určitě jste si všimli, že jsem schopná se pro vás obětovat a fotím se většinou bez kabátu, aby celý outfit hezky vynikl :D Měla jsem na sobě po dlouhé době hodně světlý outfit, připomínající sněhovou vločku :) Líbí se vám? Doufám, že ano :) A jak jste prožívali dnešek, který měl být našim posledním dnem na této planetě? :D Já jsem si ho užila náramně. Hezký večer!
Nell










Ring Swarovski
Earrings DKNY
Skirt H&M
Coat Promod
Shoes La Farfalla
Shirt H&M

10 komentářů:

  1. Krásko!ta sukně je nádherná, moc se mi líbí tvůj styl oblékaní*

    OdpovědětVymazat
  2. Jů, tobě to sluší! Ještě to chce ten sníh, ty vločko naše ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný prstýnek. Jsem okouzlená :))

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se strašně líbí právě ten kabát :)
    A opravdu vypadáš jako sněhová vločka:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta sukně je opravdu nádherná :)

    OdpovědětVymazat
  6. slusi ti to velmi :))) ale nebola ti zima iba v tych tenkych silonkach? :-O

    AndreaZ

    OdpovědětVymazat
  7. krása :) ty boty mi možná trochu kazí jinak dokonalý outfit

    OdpovědětVymazat