13. 11. 2012

Pieces of my life.

 Dobrý večer! Jak už jsem vám říkala, jsem teď připoutaná na lůžko- dobře, tak tedy uvězněná ve svém pokoji- a neustále vymýšlím co by... :) A tak jsem se trochu proletěla foťákem po pokoji, nafotila takové ty moje milé blbůstky... Celý den si zpříjemňuju vonnými olejíčky, pouštím si hudbu a užívám si hektolitrů horké vody ve vaně...ach :P A všude svíčky... Jsem blázen požitkář... :) Ještě jsem v počítači našla pár fotek mé malé sestřičky a napadlo mě, že bych Vám ji třeba mohla ukázat...:) Dosti už bylo slov, užijte si fotky mí milí



 "Hu huuu..."

 Prstýnky, prstýnky, ach ach

 Kuk! Lucinka s mou sestřičkou Enne :)
Layla

6 komentářů:

  1. blázen požitkář :) hehe, jen užívej a brzy se vylež
    máte nádherný obývák

    OdpovědětVymazat
  2. pěkné, užíváš si! :D


    http://worldofadel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Taky bych si hodila maroda, škola mě šíleně vyčerpává.. A všechny tyhle malé radosti taky miluju :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný :) Hezky si užíváš. Brzy se uzdrav hlavně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké fotky, máš moc roztomilou sestřičku :)

    OdpovědětVymazat