30. 10. 2012

Snowy wood

Good afternoon!
I'm absolutely in love with these photos. And what about you? Do you share my enthusiasm with me? Last year I stopped to wear this hat, because I looked like Mr. Tau in it. However this year my similarity to Mr. Tau is gone :D Thank god!

Dobré odpoledne!
Naprosto jsem se zbláznila do těchto fotek. A co vy? Sdílíte mé nadšení? Minulý rok jsem v tento klobouček přestala nosit, protože jsem v něm vypadala jako pan Tau. Ale tento rok jé má podobnost s Panem Tauem pryč :D Díky bohu!

Nell








Wedges Asos
Bag Zara
Coat Mango
Hat H&M
Gloves Replay

17 komentářů:

  1. tyhle fotky jsou nádherné Neli :)
    kdepak jste je fotily?

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. klobouček je krásný! a ty rukavice, ty jsou! :)

    OdpovědětVymazat
  4. No tak ty fotky jsou naprosto dokonalé, stejně tak jako ty! Tleskám :)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé!


    http://worldofadel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. krása hlavne rukavice a wedges :)

    OdpovědětVymazat
  7. máš krásný blog a moc ti to sluší! jsi krásná:) Proto jsem tvůj nový follower:*
    http://kristygoodwill.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Po hodne dlhej dobe som našla blog čo stojí za to ... máte ho baby vážne moc moc dobrý ... zaskočím tu častejšie

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné fotky, klobúk ti veľmi pristane! :)
    Som tvoj nový follower! :)

    OdpovědětVymazat
  10. lepší blog jsem dlouho neviděla! VŠECHNA ČEST HOLKY!

    OdpovědětVymazat