1. 6. 2012

My birthday


Waw. Ńow I'm adult, right? But I don't feel nothing special, oh yes, my life have changed a lot, but not because of my age. Or did it really happen because I'm growing up? Who knows. But I have a feeling that I'm finding the real me. I'm doing things which I always wanted to do, I learnt how to be only with myself (I was hardly addicted on people, really)... Everything is like new to me. I'm really curious what else will life brings to me:)

Waw. Teď jsem asi dospělá, že? Ale nějak se necítím nijak jinak. Ano, můj život se v poslední době docela změnil, ale nemyslím si, že je to kvůli mého věku. Nebo ano? Je to vše vážně protože vyrůstám? Kdo ví. Ale mám pocit, že konečně nalézám samu sebe. Dělám věci co jsem vždycky chtěla dělat, naučila jsem se být sama se sebou (byla jsem těžký závislák na lidech, vážně)... Všechno je pro mě jako nové. Jsem vážně zvědavá, co nového mi život přinese :)
Layla

Žádné komentáře:

Okomentovat