22. 2. 2012

Mint and Pink

Hi. Today we went to another place - near to Slezian town hall. I really needed a change. At morning I got an email which told me - " We are sorry, but we are unable to find the shoe". I bought lorissa heels... but they sent me one shoes smaller than other. So they are gone... Ok. I need to stop thinking about it. Today I'm wearing my new lovely mint sweather which I bought in Poland on Sunday and new pink feather earrings. Love them!

Zdravím. Dnes jsme šly fotit na jiné místo - k Slezské radnici. Opravdu jsem potřebovala změnu. Ráno jsem dostala email ve kterém stálo: " Je nám líto, ale nejsme schopní najít tu ztracenou botu " Koupila jsem si Lorissy od Sama Edelmana, ale přišla mi jedna bota menší než jsem si objednala. No, jsou pryč... Ok. Potřebuju myslet na něco jiného. Dneska jsem na sobě měla nový mint svetřík, který jsem si koupila v Polsku v neděli ( Miluju ho!) a růžové náušnice. 









Layla

2 komentáře:

  1. Mint svetřík , s kombinací s růžovými náušnicemi , vypadá vážně skvěle!

    OdpovědětVymazat