11. 2. 2012

Birthday


Good afternoon!
Yesterday I had a birthday. It was really beautiful day, a lot of people congratulated me, I went to my favourite Italian restaurant for lunch with my boyfriend, was celebrating and also got really beautiful presents. My boyfriend gave me these beautiful red earrings and his mum bought me lilac brooch, I really love it all :) And my mum gave me diamond earrings ( first photo) and IPad! So many beautiful gifts :) I'm lucky!

Dobré odpoledne!
Včera jsem měla narozeniny. Byl to opravdu krásný den. Spousta lidí mi blahopřálo, šla jsem na oběd do mé oblíbené italské restaurace s mým milým, oslavovala jsem a taky jsem dostala nádherné dárky. Můj milý mi dal tyto červené náušnice a jeho mamka mi koupila tuto fialkovou brož, obojí se mi strašně moc líbí :)
A moje mamka mi dala diamantové náušničky ( prví fotka) a IPad! Tolik krásných dárků :) Mám štěstí!



Nell

Žádné komentáře:

Okomentovat